poniedziałek, 30 marca 2015

Pierwsze kroki


Po długim odstępie czasu niepisania na moim blogu, postanowiłam wrócić wraz z moją siostrą w jeszcze lepszej odsłonie. Usunęłyśmy poprzednie posty i teraz zamierzamy zacząć wszystko od początku.Tym razem jednak będziemy dodawać więcej wspólnych zdjęć, opisywać wydarzenia, które miały miejsce w naszym życiu, przedstawiać osoby bliższe sercu i wyrażać swoje zdanie na temat ważnych rzeczy. Ten blog będzie niczym nasz pamiętnik, którym się z wami podzielimy.


 

No to może zaczniemy od krótkiego przedstawienia się.
Ta w okularach to ja, Justyna. Z tego co widać na zdjęciach to mam długie, brązowe włosy, które za niedługo zamierzam ściąć i niebieskie oczy. W maju będą już moje 17 urodziny. Jestem osobą niską. Mam zaledwie 158 wzrostu i co śmieszniejsze jestem niższa od mojej siostry mimo, że jestem starsza o rok.  Od dawna interesuje się modą, rysowaniem, muzyką i pisaniem opowiadań, tekstów piosenek. Jednak wydaje mi się, że wychodzi mi to na amatorskim poziomie. Jestem pełna pozytywnej energii i dążę do zrealizowania swoich marzeń. Po trupach pnę się do wyznaczonego przez siebie celu i staram się tak szybko nie poddawać, tym samym nie zwracając uwagi na raniącą krytykę innych. Należę do osób nieśmiałych i trudno jest to ukryć. Jednak lubię poznawać nowych ludzi i dobrze się z nimi bawić. 

 

Ta oto dziewczyna to Nikola. Rocznikowo ma już 16 lat i ma 164 wzrostu. Jej włosy są koloru ciemnego blondu. Posiada również niebieskie oczy. Na swoich policzkach i nosie ma lekkie piegi, które dodają jej uroku. Tak samo jak ja lubi się śmiać i aktywnie spędzać czas wolny. Jest ona czasem wstydliwa, ale gadatliwa. Lubi śpiewać i tańczyć na swój własny sposób. Oby dwie strasznie dogadujemy się ze sobą od pewnego czasu, jednak jak to bywa w rodzeństwie zawsze się o coś pokłócimy i to czasami może nawet o małą, głupią rzecz.

 

 


14 komentarzy:

  1. jesteście śliczne i powodzenia w przygodzie z blogspotem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, że to będzie naprawdę ciekawy blog, powodzenia i czekam na więcej xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww siostrzana miłość najlepsze co może w życiu spotkać ^.^
    Fajny post :)
    http://mygardenmala.blogspot.com/ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, piękne zdjęcia ♥

    weareonlyourselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście bardzo fotogeniczne! Życzę wytrwałości w blogowaniu ;)!
    - Natalia Liana

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostry, które prowadzą bloga? To naprawdę może być fajny pomysł. Mam jednak radę, żebyście nie pisały tylko, jak wyglądacie, czy co u Was, a skupiły się na opisaniu ciekawych tematów. Być może z dwu perspektyw?
    Pozdrawiam 8))
    ps zdjęcia są piękne, obie jesteście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, ale to urocze! Życzę powodzenia! :)
    http://little-twelve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jakie dwie szlicznotki! :) powiedzenia wam życzę, może tak wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ;) Życzę powodzenia w blogowaniu, ja również zaczynam http://zuzazuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostało mi życzyć wam tylko powodzenia ! Obyście były tu już bardzo długo ;) Super zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dziewczyny *-* :D Powodzenia ;)

    Zapraszam: http://padi-da.blogspot.com/ Zaczynam i potrzebuję motywacji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ah thanks to google translating your traffic hint with warschauer königsschloss, well location!

    OdpowiedzUsuń