poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Moje hobby - Justyna


Jak każdy z was mam tysiące zainteresowań, które z czasem stają się dla mnie nudne i przestaje się nimi interesować. Nie dają one mi tej samej radości co na początku. Zaczynam sobie wmawiać, że się nie nadaję, nie mam talentu i po prostu odpuszczam. Jednak każdy wie, że trzeba się rozwijać i krok po kroku dochodzić do wyznaczonego przez siebie celu. Mieć motywację i nie słuchać krytyki innych. Wszyscy powinniśmy śpiewać najgłośniej jak możemy. Mieć gdzieś to, że nie trafiamy głosem w odpowiednie nuty. Powinniśmy tańczyć dopóki nogi nie zaczną nas bolec i przy włączonej muzyce udawać, że jesteśmy na scenie w trakcie koncertu.

Jako dziecko miałam wielkie ambicje, a wszystko zaczęło się od tego jak chciałam zostać księżniczką mieszkającą w zamku i czekającą na księcia, następnie wróżką Winx, odlotową agentką, piosenkarką, tancerką, architektką, nauczycielką, pisarką.... i wiele więcej. Z wiekiem miałam coraz większą listę.


Zaczęłam pisać piosenki, kiedy byłam jeszcze w podstawówce. Wymyślałam wiele opowiadań, które później publikowałam na blogach. Wymyślałam własne choreografie. Robiłam mnóstwo zdjęć i zawsze miałam zapchany nimi telefon. Lubiłam i dalej lubię uwieczniać na fotografiach momenty z mojego życia, gdyż kiedyś w przyszłości usiądę sobie z rodziną i powspominam te chwile, które wiele dla mnie znaczyły.

Jednak teraz chciałabym się wam pochwalić moimi rysunkami, które wykonałam przez ostatni okres. Mam nadzieję, że się wam spodobają.












19 komentarzy:

  1. Masz talent!
    Tez kiedys miałam mnóstwo hobby a teraz juz znalazłam to co mnie naprawdę interesuje ;)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post and photos. New post on my blog ;). Keep in touch, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/04/sheinside-favourites.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki, naprawdę masz talent :) Pozdrowienia

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te rysunki są świetne, zazdroszczę takiego talentu ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace :3 Zresztą wiesz, że uwielbiam wszystko, co twojego autorstwa <3

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę pięknie rysujesz! :) Ja czasami jak mam chwilę wolnego czasu wieczorem, to rysuję jakieś portrety albo mangi :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    Take part in my Giveaway♥My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie rysujesz! Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. You're really talented !
    Those drawing are so pretty.
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne rysunki!

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać :)
    www.similarose.blogspot.com/klik

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale piękne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rysujesz, Masz talent i sądzę że powinnaś dalej kształtować się w tym kierunku.
    Rysuj dalej

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent i to wielki do rysowania!:) Ja sama uwielbiam rysować jak tylko mam wolną chwilę, jednak tobie chyba nigdy nie dorównam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale talent zazdroszczę !
    Fajny blog - obserwuję !
    Jeśli mój blog Wam się podoba - zaobserwujcie ;)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się Twój blog! Może zatem wpadniesz do mnie? Zobacz zatem, co ciekawego u mnie ;).MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Rysunki są świetne, ja też chciałam być księżniczką i wróżką winx tą rudą jak dobrze kojarzę :D
    Mogę prosić o choć jedno kliknięcie? Odwdzięczę się ;) http://asia-asiaablog.blogspot.com/2015/04/ootd-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też w dzieciństwie chciałam zostać wróżką Winx i odlotową agentką :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rysunki :) Moim hobby również jest rysowanie ;) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń