niedziela, 19 kwietnia 2015

School


Justyna
O której wstajesz do szkoły?
Zazwyczaj budzę się o 5:30, ale wstaje z łóżka piętnaście minut później.

Ulubiony nauczyciel?
Chyba takiego nie mam. Dopiero chodzę niecały rok do tej szkoły i raczej nie mam żadnego ulubionego nauczyciela.

Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Wydaje mi się, że ze statystyki, woku i z języka angielskiego.

Plecak czy torba?
Ostatnio zdarza mi się częściej chodzić w plecaku , gdyż plecak jest o wiele wygodniejszy.

Czy malujesz się do szkoły?
Zazwyczaj maluję oczy i robie lekkie kreski. Czasami również nałożę szminkę na usta, ale to bardzo rzadko.

Jak zazwyczaj jesteś ubrana do szkoły?
Nie ubieram się w jednym stylu do szkoły. Raz założę ciuchy bardziej eleganckie, a raz sportowe. Ale zazwyczaj są to czarne lub kolorowe spodnie i ciekawy T-Shirt.

Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Oczywiście, że tak. Zazwyczaj jest to jedna kanapka.

Przedmiot z którego jesteś słaba?
Z ekonomii.

Czym jeździsz do szkoły?
Autobusem jakieś 30 minut.

Zmieniasz buty w szkole?
Nie. Od początku roku zmieniam buty jedynie na wf.

Czy lubisz ćwiczyć na wf?
Nie przepadam.

Jak czujesz się w swojej szkole?
Na początku roku nie mogłam się odnaleźć w szkole, jednak teraz jest o wiele lepiej. Poznałam wiele ciekawych osób.
Czasami zdarza mi się żałować, że wybrałam się do tej szkoły, ale mogłam trafić gorzej. Mam nadzieję, ze wytrzymam do czwartej klasy.

 

Nikola
O której wstajesz do szkoły?
Przebudzam się o godzinie 6:20, a wstaje o 6:40.

Ulubiony nauczyciel?
Nie mam ulubionego nauczyciela, ale gdybym miała wybierać to byłaby to pani od biologii.

Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Z niemieckiego, gdyż z tego przedmiotu mam najlepsze oceny. Jednak zbytnio nie przepadam za tym językiem.

Plecak czy torba?
Od tego roku nosze przeważnie torbę, gdyż nie mam do noszenia, aż tak dużo książek.

Czy malujesz się do szkoły?
Codziennie, ale delikatnie, gdyż nauczyciele się czepiają.

Jak zazwyczaj jesteś ubrana do szkoły?
Na luzie, ale również lubię się od czasu do czasu ubrać elegancko.

Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak, drożdżówkę lub 7days'a.

Przedmiot z którego jesteś słaba?
Z geografii i historii.

Czym jeździsz do szkoły?
Autobusem szkolnym, do którego mam niedaleko i wsiadam o godzinie 7:50.

Zmieniasz buty w szkole?
Tak, gdyż jest to u mnie obowiązkowe.

Czy lubisz ćwiczyć na wf?
Nie, ponieważ cały czas gramy tylko w jedną grę - piłka ręczna.

Jak czujesz się w swojej szkole?
Źle, ponieważ nauczyciele nie są przyjaźni. Uczniowie też nie są zbytnio sympatyczni i często mnie denerwują. Czekam z niecierpliwością na moment, kiedy w końcu opuszczę te mury i pójdę dalej do szkoły, gdzie mam nadzieję, że będzie o wiele lepiej i nie będę się czuła na każdym kroku, jakbym była w więzieniu.






Coraz bliżej egzaminy gimnazjalne. Życzę powodzenia wszystkim trzecioklasistą, żeby dobrze napisali testy. Mam nadzieję, że mi również uda się napisać na jakąś dobrą sumę punktów. Nikola.






 
Bluzka - House / Spodnie - Sinsay / Plecak - Sinsay

14 komentarzy:

  1. Plecak jaki fajny! :S

    Zapraszam do komentowania i obserwowania - zawsze się odwdzięczam!
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post dziewczyny! Powodzenia na testach Nikola. Dasz radę ;)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki świetny plecak, mega do ciebie pasuje <3 Ogólnie ślicznie wyglądacie :)

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo, a Tobie życze powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi!
    Świetny blog!

    http://julialukaszek.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Można się o Was sporo dowiedzieć! Fajnie, że wpadłyście na pomysł takiego posta :) Ja także jestem najlepsza z niemieckiego :) Genialne zdjęcia!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny ootd! kiedyś wszędzie szukałam spodni w czerwoną kratkę ;) i t-shirt super :D
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale oczywiście do niczego nie zmuszam :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia c: Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :c
    http://worthlessab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, genialne spodnie! :D
    Ja też jestem chyba najlepsza z angielskiego ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie i bluzka! zakochałam się :)

    Zapraszam na bloga: www.befitandsexystudentlife.blogspot.com Mam nadzieję ze znajdziesz coś dla siebie. Jest to blog o zdrowym odżywianiu. Czyli o tym co teraz modne :) Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. - Zapraszam! :) Obs/Obs?? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post.
    Fajny plecak i spodnie ;)

    Pozdrawiam xoxo
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful post. I love your blog. Excellent job. Thanks for visiting my blog. Let's keep in touch, pls.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń