poniedziałek, 8 czerwca 2015

Wiosna/Lato

 
Hej wszystkim! Jak tam? My na wstępie chciałyśmy bardzo przeprosić za naszą długą (jak dla nas) nieobecność. Przez maj miałyśmy dużo na głowie. No wiecie szkoła i mnóstwo kartkówek, poprawianie ocen. Jednak teraz zbliża się już wystawienie ocen, lekcje będą już luźne, nie będzie trzeba uczyć się tak dużo jak przedtem,  gdyż i tak mało kto w ostatnie tygodnie chodzi do szkoły. Znając życie w klasie nie będzie nawet polowy uczniów. 




Powolnymi krokami zbliżają się wakacje, więc czas zrobić plany na najbliższe dwa miesiące. Oczywiście zamierzamy odwiedzić naszą piękną stolicę. Zobaczyć to miasto jeszcze raz. Myślimy również o ponownym pojechaniu do Tarnowskich Gór, jednak tym razem wstąpimy również do innych miast, takich jak np. Katowice. Jednak nie mamy ochoty zapomnieć w tym czasie o zdrowym odżywianiu i ciągłym ruchu. Postaramy się częściej dodawać posty na bloga, przynajmniej raz w tygodniu iść na "sesję" i porobić sobie zdjęcia.Również myślimy o wakacyjnej pracy, jednak z naszym nastawieniem pewnie będzie już po wakacjach, a my dalej nie zrobimy żadnego kroku do przodu. Lecz mamy nadzieję, że leń nas nie dopadnie. A wy jakie macie plany na wakacje?





22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę, żeby motywacja co do planów się utrzymała :) Ja nie mam większych planów :) Świetne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj o wakacjach wszyscy marzą a ja już prawie od miesiąca je mam - maturzystka
    Zapraszam Was do mnie :) Oczywiście obserwują Was i czekam na kolejne wpisy :)
    http://fitandloveliness.blogspot.com/ - Zapraszam do obserwacji :) dopiero zaczynam, a każda nowa osoba to motywacja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje plany na wakacje to praca. Ehh... :(
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w wakacje na pewno spotykam się z internetową przyjaciółką, a może i z dwoma, oraz odwiedzam stolicę. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia :) tez sie nie moge doczekac wakacji!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście koniec już za niedługo ze sprawdzianami i kartkówkami! Ja jeszcze nie mam planów na wakacje. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się to z dmuchawcem :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, koniec roku szkolnego już niedługo...:)

    pozdrawiam ciepło :*

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia,nie mam właśnie żadnych planów na wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! a co do planów na wakacje, to szykuje się wyjazd do Polski:)
    zapraszam do mnie : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :*
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje plany na wakacje to nie zmarnować ani jednego dnia! :)
    Śliczne zdjęcia ;3
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni Ci to wyszło, zdrowo i motywująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. teraz będą wakacje więc będziesz miała dużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :D
    Zapraszam do siebie: http://once-upon-a-time-in-neverland.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, szczególnie zauroczył mnie balon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na wakacje bym chciała na karaiby ;p
    moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chcialabym odiwedzic Warszawe
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja najbardziej oczekuję Woodstocku oraz wypadów pod namiot ze znajomymi! :)

    Życzę Ci udanych wakacji! :*

    martensik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam zamiar znaleźć jakąś pracę na wakacje, ale boję się, że dla niepełnoletnich będą tylko ulotki... a tak bardzo nie chce mi się stać i ich rozdawać. No cóż, zobaczy się, bo jutro składam dokumenty, żeby się dowiedzieć :)
    Życzę Wam, żeby leń Was nie dopadł :P
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń